[ krabpaal goedkoop ] - De top 5 krabpalen voor jou kat!

[ krabpaal goedkoop ] - De top 5 krabpalen voor jou kat!
krabpaal goedkoop

Een krabpaal goedkoop kopen, is vaak een hele missie... aangezien je kat snel groeit.
Het duurt dan ook niet lang voor ze te groot zijn voor hun krabpaal.

Maar wat moet je dan doen...

...Je kan moeilijk iedere keer van krabpalen gaan wisselen, iedere keer als je kat wat ouder en dus ook groter wordt.

Daarom lijkt het mij beter als je besluit meteen een krabpaal van degelijke kwaliteit en grote besluit te kopen.

Echter is dit niet altijd zo gemakkelijk als het lijkt, en kan je wel eens verward zijn door de verschillende dingen die te vinden zijn op het internet.

Hoe kom je bijvoorbeeld te weten of jou krabpaal geschikt is?

Een krabpaal kopen is op zich niet zo ingewikkeld, zeker als je voor één keer wat extra durft te spenderen.

Zo kom je uiteindelijk er beter uit, echter is mijn doel jullie het goedkoopste en het beste aan te raden, en dat heb ik gedaan door gebruik te maken van een checklist.

Als een krabpaal voldeed aan de eisen op de checklist, verschenen ze op deze post.

De checklist:

  • Is de krabpaal goedkoop?
  • Is hij groot genoeg?
  • Wordt hij snel geleverd?
  • Is de krabpaal van degelijke kwaliteit?
Zoals je ziet staan er duidelijk een aantal eisen waar ik me aan besluit te houden. Dit doe ik zodat zowel jij als ik het beste uit onze ervaring halen.

Het is namelijk zo dat ik een lange tijd geleden een winkeltje had genaamd dresssweet, en dit winkeltje bracht mij eigenlijk meer last dan goed... En hier is waarom:

Ik had tientallen klanten en ik importeerde alles via aliexpress, echter toen ik dit importeerde kwamen heel veel producten niet aan, en had ik talloze ontevreden klanten.

Gelukkig kreeg ik alles zonder teveel problemen opgelost, en dit is hoe ik dat gedaan heb:

Toen ik problemen zag verschijnen had ik geluk dat ik een vrij georganiseerd persoon ben, en dus ook altijd meerdere scenario's voorbereid.

Dit verhielp al mijn problemen, omdat bol.com sneller leverde en gelukkig was ik zo slim om te kijken of zij deze producten ook hadden.

Waarom ik je dit vertel is simpel...
...Velen mensen kopen vooral het goedkoopste online, en in dit geval is dat aliexpress. Aliexpress is een website met daar op honderden Chinese groothandelaars met ieder hun winkeltje.

Echter produceren deze mensen soms echt 1000 stuks of meer per dag.

Doordat ze zoveel produceren, gaat de kwaliteit echter omlaag. Echter is de kwaliteit vaak niet het probleem, maar vooral de levering.

Niet alleen duurt het extreem lang, maar als je boven de €25 bestelt, houden ze je product bij de douane en moet je er extra bovenop betalen.
Soms komt het dan weer gewoonweg niet aan, en wachten ze netjes tot de tijd over is waardoor je niet meer kan refunden.

Daarom ben ik opzoek gegaan en heb ik de top 5 krabpalen voor jou kat verzamelt!

1. [Krabpaal goedkoop] - Natural harmony krabpaal.
krabpaal goedkoop

Deze krabpaal is zeer gewoontjes, en dus ook vrij goedkoop... Echter is er een specifieke reden waarom ik deze vermeld in de post.

Ik wil hier mee vooral laten zien dat je krabpaal niet perse pure luxe moeten zijn.  Een simpele krabpaal kan ook van kwaliteit zijn en dus ook voldoende zijn.

Deze krabpaal kost €24,99

Productinformatie:
  • Afmetingen: 38x38x64cm
  • Materiaal is pluche.
  • Kleur is natural
  • Geschikt voor een grote kat.
  • Geen ligplekken.
Zoals ik daarnet al heb vermeld is deze krabpaal eigenlijk het tegenovergestelde van luxe, toch is dit een goede oplossing voor mensen die niet veel geld hebben.

Het voldoet dan ook aan de basis eisen van een krabpaal, en je kat zal hier ook zeer blij mee zijn. Ook is één van de voordelen het feit dat het niet veel plaats in beslag neemt.

Dat zorgt er op zijn beurt dan weer voor dat je toch waar krijgt voor je geld, zeker als je niets te chique wilt.
Koop bij bol.com

2. [Krabpaal goedkoop] - Aanbevolen - TecTake Tommy krabpaal.
krabpaal goedkoop

Deze krabpaal is met een zeer duidelijke reden aanbevolen, en komt er ook als beste uit als je het aan mij vraagt.

Hij is zeer goedkoop, en dan ook nog eens van fantastische kwaliteit. Het is gewoonweg verbazingwekkend dat hij voor die prijs weggaat.

Hij kost dan ook maar €26,95.

Productinformatie:
  • Gemaakt van synthetisch materiaal.
  • Afmeting: 44x70x33.
  • Bevat een kattenhuisje
  • Bevat ligplaatsen
Je krijgt dus echt serieus waar voor je geld, en je betaald dan eigenlijk in mijn ogen zelfs te weinig voor wat je krijgt.

Deze krabpaal is zowel pure luxe, als betaalbaar voor mensen die geen al te groot budget hebben, dat is dan ook zo fantastisch aan deze krabpaal.

Zelf raad ik hem zeker aan, en kan deze dus ook aanbevelen.

Koop bij bol.com

3. [Krabpaal Goedkoop] - Kerbl Safari krabpaal.
krabpaal goedkoop

Deze krabpaal is vrij mooi, en dus ook pure luxe. Ook is het een krabpaal van uitzonderlijke kwaliteit, en raad ik hem gedeeltelijk wel aan.

Het is namelijk zo dat heel wat katten deze krabpaal wel weten te waarderen, ze krijgen dan ook wat speel en lig ruimte, en dat ziet iedere kat graag.

Deze krabpaal kost maar liefst: €31,99.

Productinformatie:
  • De kleur is bruin.
  • Het materiaal is pluche.
  • De krabpaal bevat 3 ligplekken.
  • Is snel geleverd.
Zoals je ziet betaal je inderdaad wel wat meer, maar krijg je er dus ook wat meer voor terug. Of 3 ligplekken nu echt zo nodig is, bepaal je lekker zelf...

...Maar als je het geld hier niet voor hebt, en je kan deze paal niet betalen... wil dit niet zeggen dat jou kat ongelukkiger zal worden ofzo.

Het is eigenlijk echt gewoon luxe.


Koop bij bol.com

4. [Krabpaal goedkoop] - Zeer grote krabpaal 112cm!
krabpaal goedkoop

Deze krabpaal kost inderdaad heel wat meer, maar is dan ook serieus groot. Dit zorgt er op zijn beurt dan weer voor dat je heel lang geen nieuwe krabpaal moet halen.

Daardoor bespaar je weer, en dat maakt van deze krabpaal dan weer in principe een goedkope krabpaal.

Deze krabpaal kost: €41,99.

Productinformatie:
  • Bevat 4 ligplekken.
  • Kleur is bruin/beige.
  • Met huisje.
  • Met speeltje.
Deze krabpaal geeft je heel wat terug dus bezie ik deze krabpaal eerder als een "investering" als een "spendering". Het is namelijk zo dat je hierdoor geen krabpaal meer moet kopen.

De krabpaal is van hoge kwaliteit, en gaat dan ook niet zo snel stuk als meeste krabpalen. Het is dan ook een echt prachtig cadeau voor je kat.

Het is in principe wel luxe, en je zou perfect rondkomen met de paal op nummer 1.
Koop bij bol.com

5. [Krabpaal goedkoop] - Tectake(opnieuw) krabpaal.
krabpaal goedkoop

Ja hoor, ik heb mijn waardering en admiratie naar tectake al laten zien. Het is gewoon zo dat ze kwaliteit produceren voor een lage prijs.

Dit vind ik dan persoonlijk weer geweldig, want het is maar zelden dat mensen producten verkopen van een hoge kwaliteit... voor een lage prijs.

Deze krabpaal kost: €49,95.

Productinformatie:
  • Het materiaal is Sisal.
  • De kleur is zwart.
  • Maar liefst 4 ligplekken.
  • Snel geleverd.
Het is een prachtige krabpaal die inderdaad wat meer kost, maar kijk eens wat voor kwaliteit je er voor terug krijgt.

Een echt paradijs dus!

Ja zeker, het is zeker een aanrader... Je kan het dan ook zien als een eenmalige investering, die het dan ook volledig waard is!

Koop bij bol.com

Reacties